סטורי באינסטגרם – כל מה שחם וחדש

אינסטגרם נמצאת איתנו כבר משנת 2010! אתם קולטים?

11 שנים זה הרבה זמן ויש לציין שאינסטגרם בהחלט מספקת את הסחורה ודואגת להתחדש ולהשתכלל כל הזמן באפשרויות ופיצ'רים מגוונים! אחד החידושים שהיא הביאה אליה (ואלינו) והפך להיות הכוכב של השנים האחרונות הוא איך לא – הסטורי!

העלאת סטורי באינסטגרם היא אפשרות נהדרת ליצירתיות, שיתוף של "מה קורה מאחורי הקלעים", מקום ליצור אינטראקציה אמיתית עם העוקבים ולהתחבר לחשבונות אינסטגרם אחרים בשיתופי פעולה.

סטורי באינסטגרם בפני עצמו מביא לנו חידושים ושדרוגים כל הזמן שמעבר למלהיבים וכיפיים הם גם הופכים לכלי שיווקי חשוב למטרת פרסום באינסטגרם עבור הרבה עמודים עסקיים, מחזקים את האותנטיות של עמוד האינסטגרם ומקלים גם על עיצוב סטורי באינסטגרם שלנו.

אז בואו נעשה סקירה על הפיצ'רים הבולטים – סטורי באינסטגרם 2021:

פיצ'רים ליצירת אינטראקציה עם קהל העוקבים

כאן יש לנו כמה אפשרויות:

  • יצירת סקר בו אתם שואלים שאלה עם שתי תשובות אפשריות. ניתן לערוך את התשובות ואת השאלה לכל מה שרלוונטי לכם, ניתן גם לשתף את האחוזים של התשובות שענו לכם ולשתף את העוקבים בסטוריז הבאים גם בזה.
  • שואלים שאלה, כאן מדובר בשאלה פתוחה לקהל העוקבים ובו הם יכולים לענות הצורה חופשית מה שבא להם. אפשר להרים את זה למקום של שאלות אישיות עליכם, מה העוקבים היו רוצים לראות בשבוע הקרוב או חוות דעת על משהו חדש עמוד לעלות ועוד אפשרויות רבות.
  • שאלה עם מדד ואייקון, כאן מדובר בשאלה שאם שואלים את העוקבים והם עונים לפי האייקון שבחרתם ובאיזו רמה. כמה יפה החולצה הזאת? כמה העוגה הזאת נראית טעימה? רוצים לראות עוד כאלו?
  • ספירה לאחור – פיצ'ר מצויין כדי להלהיב את העוקבים לקראת פעילות חדשה, מוצר חדש או תוכן חדש שעומד להגיע וכך להשאיר אותם בעניין איתכם.
  • שיתוף פוסטים חדשים לסטורי. חשוב שתקחו בחשבון שעוקבים רבים נמצאים יותר בסטורי מאשר בפיד ולכן כשאתם משתפים פוסט חדש בפיד, שתפו אותו לסטורי ובך תכווינו אותם להגיע אליו ותגדילו חשיפה. ניתן לשתף גם סרטון רילס ו-IGTV.
 

*שיתוף קישורים שהם לא מהפיד האישי שלכם אלא חיצוניים ניתן לעשות רק כאשר חציתם 10 אלף עוקבים.
חשוב לציין שהשימוש בפיצ'רים האלה משתכלל כל הזמן, חלקם אפשר להעלות לצד מוזיקה והם תורמים רבות לחשיפה שלכם.

סטורי באינסטגרם

עיצוב סטורי באינסטגרם

ברגע שאתם מעלים תמונה לסטורי, גם אם היא כבר מעוצבת ומהממת, אינסטגרם מציע לכם עוד כמה דרכים.

  • פילטרים – יש אינסוף פילטרים וניתן תמיד למצוא עוד הרלוונטיים לכם. פילטרים לפנים, לרקע התמונה, פילטרים של חיות, אור וחושך ועוד ועוד. היזהרו משימוש יתר בפילטרים כדי לא לפגוע באותנטיות של התוכן.
  • GIF – אינסטגרם מציע לכם לבחור גיף המתאים בדיוק למה שאתם רוצים להגיד לעוקבים שלכם מבלי להגיד את זה. זה המקום להומור ופאן! ברגע שלוחצים על שורת החיפוש בפיצ'ר הGIF ניתן לפי מילה או שתיים למצוא את הגיף המדויק לכם או לבחור אחד הפופולריים שעולים ישר בפתיחת הפיצ'ר.
  • סימון וטקסט – עיצוב אינסטגרם בסטורי הוא חשוב אבל חשוב גם להיות ברורים, לתת אקסטרה תוכן לעוקבים ולכן חשוב לכתוב הסברים, לסמן למה אתם מתכוונים תמונה שאתם מעלים ולהתאים את זה בצבע ובעיצוב, בדיוק כמו שאינסטגרם רוצה ועוזרת לכם לעשות.
  • צילום תמונה על גבי תמונה בסטורי – פיצ'ר שלא הרבה משתמשים בו אבל הוא יכול לעזור לכם להביע מה אתם חושבים על תמונה שהעליתם או פשוט להביע את עצמכם בצורה אחרת.
  • הוספת מוזיקה – לאחר כניסת הרילס לאינסטגרם בישראל, נפתחה האפשרות הנהדרת של הוספת מוזיקה ומילות השיר (בחלק מהשירים) לסטורי. מעבר לכיף שבזה, איך זה תורם ברמת עיצוב סטורי באינסטגרם? מוסיף בעיקר לחווית המשתמש אבל גם לעיצוב כשמילות השיר עוברות על התמונה או התיבה עם הביטים נמצאת בצד.

 

בנוסף לפיצ'רים שציינתי כאן, הקפידו למקסם את החשיפה שלכם בעזרת תיוג מקומות, אנשים או עמודים רלוונטיים ולא לשכוח האשטגים הקשורים לתוכן שהעליתם.


האינסטגרם מחדשת לנו את הסטורי כל הזמן, כדי להישאר מעודכנים, הקפידו להיכנס ולבדוק מה חדש וגם להתעדכן כאן אצלנו!
ניפגש בסטורי הבא!

בואו נדבר!

רוצים להפוך את עמוד האינסטגרם העסקי שלכם לדבר החם הבא? השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם

תפריט נגישות