אינסטגרם – מה חדש?

אינסטגרם היא חלק בלתי נפרד מחיינו כבר מעל 12 שנים ובמהלך השנים היא עברה לא מעט שינויים ושדרוגים. בשנים האחרונות במיוחד ישנה מגמה עולה של שינויים משמעותיים בתדירות גבוהה יותר, בין אם אנחנו אוהבים את השינויים האלו או לא, אינסטגרם לגמרי מתאימה את עצמה לזמנים ולמה שחם.

אם אתם עסקים קטנים, בלוגרים, משפיעני רשת או פשוט אוהבים להיות שם – כדאי שתכירו את השינויים החדשים באינסטגרם (אלו שנכונים לדקה זו כמובן…)

אינסטגרם רואה את עצמה היום כפלטפורמה קהילתית וכך גם האלגוריתם שלה עובד, מי שמפרגן יותר, מגיב יותר אז גם מגיבים לו יותר, נחשפים אליו יותר וכך החשיפה שלו עולה עוד ועוד. זה מה שהם מחפשים – מעורבות!

כל חידוש ושדרוג מגיעה מהמקום הזה, לעודד מעורבות, להנגיש אותה ולשדרג את התוכן על הדרך כמו שדרוג הרילס והסטורי. 

לבעלי עסקים זה חשוב כדי להישאר רלוונטים ולהגיע ליותר לקוחות ולמשפיענים חשוב לייצר תוכן עדכני שמתקשר עם שאר התכנים שקיימים היום באינסטגרם ובשאר הפלטפורמות. 

יאללה, בואו להתעדכן!

הלייקים עכשיו גם בסטורי!

בטח כבר שמתם לב שאתם יכולים לעשות לייקים בסטורי, בניגוד למה שהיה פתוח רק בפוסטים וברילס. האפשרות הזו הושקה לאחרונה והיא מאוד כיפית ונעימה גם לבעל העמוד וגם למי שעוקב אחריכם.

זה מעולה להעלאת הפעילות בעמוד שלכם ומעניק לעוקבים אפשרות לפרגן מבלי לפנות אליכם בהודעות (DM). 

אתם כבר מכירים את זה – יותר לייקים – יותר חשיפות – יותר אינטראקציות..

עוד חידושים בסטורי:

  • לינק – למי שלא יודע או לא התעדכן כבר – עדכון שקיים כבר כמה חודשים טובים בסטורי הוא הוספת לינק חיצוני כולל הרמה לפעולה ועריכה של טקסט במקום שיופיע הלינק. מעולה למי שמחפש הרמה, מכירה או חשיפה לעמוד שלא באינסטגרם. 

  • אפשרות ליצור סטורי של עד דקה. 

  • אפשרות לערוך תיוגים של עמודים בסטורי שלכם כשהסטורי כבר באוויר, עד היום אי אפשר היה לעשות זאת והייתם חייבים למחוק את הרילס ולהעלות אותו מחדש כך שזה ממש מצויין ומאוד הולך לקראת המשתמש.

  • תוספות של צבעים וגוונים, פילטרים נוספים.

מה חדש בפיד עצמו?

זה נכון, הבמה בתקופה האחרונה מופנית יותר לרילס ולסטורי אבל חשוב לדאוג להעלות תמונות ותכנים גם לפיד עצמו ולא לזלזל בכוח שלו. 
מה שהכי חדש ובולט בפיד האינסטגרם לאחרונה היא האופציה למיין מי יופיע לכם בפיד יותר, מה זה אומר בדיוק?

לוחצים על אייקון האינסטגרם בעמוד הבית ונפתחות שתי אפשרויות: 

  • מעקב – שזה הברירת מחדל בעצם שלפי האלגוריתם של אינסטגרם נטופיעים העמודים אחריהם אתם עוקבים, לא בהכרח לפי סדר כרונולוגי אלא שיקולי חשיפה.
  • מועדפים – כאן נפתחת לכם אפשרות לבחור עמודים שחשוב לכם לא לפספס אותם, שיקפצו לכם במעלה הפיד ותישארו מעודכנים בתוכן שלהם.
  • לחיצה ארוכה על פוסט מבליטה אותו כפופ אפ ומאפשרת צפייה בו, גם אם הפוסט הוא רילס.
  • אופציה להסתרת ספירת לייקים בפוסט – אם אתם לא רוצים שהפרט הזה יהיה פתוח לכולם יש אפשרות לכבות אותו.

האפשרות לעקוב יותר אחרי המועדפים שלכם מדייקת לכם את התוכן שבו תרצו לצפות וגם מחזקת משמעותית את העמודים אותם בחרתם.
עוד חידוש שנלקח מהפייסבוק וגם מהטיק טוק הוא – PIN – הצמדת פוסט לחלקו העליון של הפיד – פוסט חשוב ומשמעותי עבור העמוד שלכם שתרצו שיבלוט יותר מאחרים.

מעקב ומועדפים

הצמדת פוסט

הצמדה לפרופיל והסתרת לייקים בפוסט

חדש באינסטגרם – Close Friends!

בהמשך לאפשרות לבחור אילו עמודים יופיעו בפיד שלכם, יש אפשרות נוספת שמאפשרת למקד עוד את התוכן והיא יצירת רשימה בלעדית של חברים קרובים שייחשפו לתכנים בלעדיים שלא תרצו לשתף עם כלל העוקבים שלכם. קיימת גם אפשרות אצל חלק מהעמודים לסגור את זה בתשלום לא גבוה (עד 100$ כרגע) אבל זוהי רק ההתחלה. נושא התשלום באינסטגרם צריך להיכנס בהדרגה כי כאמור זוהי פלטפורמה חינמית אבל זה תלוי כמובן בהיענות של המשתמשים. 

רילס!

הרילס צובר תאוצה רבה ויפה באינסטגרם, חלק מתחברים יותר וחלק פחות אבל זו אפשרות שאינסטגרם הוציאו כי הטיק טוק צבר תאוצה ופופולריות אדירה בשנתיים האחרונות והם היו חייבים להדביק את הקצב!

אז מה חדש ברילס?

  1. אפשרות לאורך סרטונים עד 90 שניות. בואו נתעכב רגע על אורך הרילס – צריך להשתמש בו בחכמה! לא כל תוכן מתאים להיות באורך של 60-90 שניות ולפעמים עדיף ללכת על קצר וקולע. אתם מכירים את העוקבים שלכם הכי טוב אז תקשיבו להם וגם אם את לא בטוחים, תמיד אפשר לנסות עליהם ולראות מה עובד ומה לא. חשוב כמובן להתאים את התוכן של הסרטון לאורכו ולא למשוך זמן. 
  2. טמפלטים ברילס (TEMPLETSׂ) – אפשרות עריכה אוטומטית לפי קצב המוזיקה ממש כמו בטיק טוק.
  3. כו בסטורי, גם ברילס יש כבר סטיקרים, שאלות וסקרים כדי ליצור אינטראקציה בזמן אמת עם העוקבים והצופים. 

עריכת הביו!

ביו (BIO) זה המקום בפרופיל האישי שבו נמצאים כל הפרטים והמידע החשוב עליכם. לשם מפנים גם כשרוצים להפנות ללינק. עד היום הטקסט בביו היה מוגבל ל30 תווים וזה ממש מוגבל, אי אפשר היה להאריך במילים והיה צריך לחשוב על כל מילה, אות או אימוג'י, אז מעכשיו זה לא המצב! 

כן אפשר לכתוב טקסט ארוך יותר, לכלול עוד מילות מפתח שיוכלו למצוא אתכם יותר עוקבים וזה ממש מצויין במיוחד לבעלי עסקים. 

זהו, לעת עתה, אלו החידושים החמים והמשמעותיים של אינסטגרם שכדאי לכם להכיר!

חשוב לזכור שהחידושים לא מופיעים באופן גורף לכולם ובהדרגה כולם מקבלים אותם וגם קיימים הבדלים בין סוגי החשבונות וסוגי המכשירים באופן שבו הם מתבטאים. 

כל פיצ'ר חדש שתשתמשו יביא לכם יותר חשיפה ויותר חידושים לעוקבים שלכם אז שווה לחקור ולהתנסות באפשרויות האלו.

ניפגש בכתבת החידושים הבאה😉

בואו נדבר!

רוצים להפוך את עמוד האינסטגרם העסקי שלכם לדבר החם הבא? השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם

תפריט נגישות