איך משפרים את העסק בעזרת קידום באינסטגרם?

תוכן עניינים

כל מה שצריך לדעת על קידום באינסטגרם

שנת 2020 היתה שנה שבה עסקים רבים שינו לחלוטין את אופן השיווק ופרסום העסק שלהם.
שנה שבה עיקר הפרסום וההתנהלות עברו להיות און ליין גרמה לעסקים רבים להשתמש בפלטפורמות שעד כה או שהיו נישתיים עבורם או שכלל לא היו בשימוש.

אחת הפלטפורמות המדוברות הללו היא איך לא – האינסטגרם.

בימים הפשוטים של פעם, עסק היה מפרסם עצמו במודעות התלויות ברחוב או בעסקים שונים, מסגרות חינוכיות או בנייני משרדים או מודעות בעיתונים.
אבל כאשר המסגרות השונות נסגרו ורוב האוכלוסייה עברה לעבודה מהבית, היה צורך במחשבה מחודשת לכלי השיווק והפרסום.

אם נתמקד במודעה התלוייה, המעוצבת אשר מפרטת את העסק ומוצריו – היום המודעה הזו השתכללה בעולם הדיגיטלי והפכה לעמוד עסקי באינסטגרם!
נכון מאוד! קידום באינסטגרם הוא המודעה הכי טובה שתוכלו ליצור עבור העסק שלכם!

מה העסק נדרש לעשות כשהוא רוצה קידום באינסטגרם?

עיצוב העמוד

כשעסק בוחר לפתוח עמוד עסקי באינסטגרם או לשדרג עמוד קיים הוא חייב לקחת בחשבון את הפן העיצובי. הנראות היא הרושם הראשוני עבור הלקוחות שרואים את העמוד ולכן חשוב שהוא ייראה ייצוגי ומותאם לרוח העסק.
עיצוב כללי של הפיד שדורש תכנון ומבט על , עיצוב ההייליטס והתאמתם לסגנון הסטוריז המתוכננים וכמובן גם לתמונות..

קידום באינסטגרם

תמונות מעוצבות

כל תמונה שעולה לאינסטגרם צריכה להיות מצולמת היטב, לאחר עריכה או פילטר. ישנם עסקים שנעזרים במאגרי תמונות וגם כאן ניתן לעצב את התמונות ולהתאימן לעסק. תמונות מעוצבות יוצרות רושם חיובי לגבי העסק ומשדרות לקהל העוקבים איכות גבוהה והשקעה.
התמונות שעולות לסטורי הן שונות בסגנון מהתמונות שעולות לפיד. מטרת הסטורי להראות אותנטיות, הצצה למאחורי הקלעים, לראות את האנשים העומדים מאחורי העסק ובכך ליצור חיבור חזק יותר של הלקוחות והעוקבים בעמוד.
הבסיס של קידום באינסטגרם הוא התמונה אבל גם ההקשר שלה לעסק ולטקסט המצורף…

טקסט מושקע

בהמשך ישיר לתמונה שתופסת את העין, הטקסט המצורף חייב להיות זה שמחדד את המוצר או השירות המופיע בתמונה. חשוב שהטקסט יהיה כתוב בשפה שיווקית, אותנטית, נקי מטעויות או שגיאות כתיב וקולע למטרה.
בנוסף לטקסט שמצורף לתמונות, ישנו טקסט שמציג את העסק ב- Bio, מעין תעודת זהות קצרצרה על העסק ועל העמוד. כאן חשוב לתמצת במדויק את מהות השירות והעסק בכדי לגרום לעוקבים ולקוחות רלוונטיים להישאר ולהמשיך לעקוב.

שימוש בכלי הפרסום השונים של קידום באינסטגרם

קידום באינסטגרם לא מסתיים בהעלאת התמונה כמובן אלא ממשיך בשימוש נכון בכלים השונים שאינסטגרם מציע.
הכלים הם: האשטאגים נכונים, תיוג עמודים רלוונטיים, שימוש נכון בסטוריז, קידום ממומן, העלאת מוצרים לחנות ועוד..

אתם בטח שואלים את עצמכם, בעלי עסקים, איך אפשר לדאוג שכל הדרישות הללו יבוצעו כפי שצריך כדי שהקידום באינסטגרם יהיה אפקטיבי עבור העסק שלכם?

ובכן, ישנם שירותים דיגיטליים מקצועיים ונהדרים שלוקחים את המושכות על ניהול ברשתות החברתיות ודואגים לכם לכל מה שאתם צריכים ויותר חשוב – לכל מה שהעסק שלכם צריך!

מעבר לכך, ישנם אפילו עסקים לשיווק דיגיטלי שמציעים למלא עבורכם את כל מה שצריך במקום אחד: עיצוב, כתיבת תוכן, קידום אורגני וממומן והכל במקום אחד!
דוגמא נהדרת לכך היא JO DIGITAL שבונה יחד עם לקוחותיה אסטרטגיה מראש כל עיצוב ותכנון חודשי לפחות של עמוד האינסטגרם והדבר היחידי שנותר לכם, בעלי העמוד לעשות הוא למסור ל JO DIGITAL את כל החומרים, לאשר את העיצוב והתוכן ולהנות מהידיעה שהעמוד מנוהל בידי אנשי מקצוע מיומנים. כך אתם עסוקים בניהול העסק עצמו כשהקידום באינסטגרם נמצא בידיים בטוחות.

בימים בהם מגוון המדיות הדיגיטליות עולה והפלטפורמות לפרסום משתכללות ומשתדרגות, ניהול מקצועי בהן הוא חובה לכל עסק.

בואו נדבר!

רוצים להפוך את עמוד האינסטגרם העסקי שלכם לדבר החם הבא? השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם

תפריט נגישות