העלאת עוקבים באינסטגרם וקהילתיות – איך עושים את זה?

תוכן עניינים

בשנים האחרונות ישנה מגמה בולטת ברשתות החברתיות של קהילתיות וקבוצות אשר התחילה בפייסבוק ובאופן טבעי ומתבקש המשיכה גם לאינסטגרם.
הקהילתיות שעולה בעקבות הקבוצות השונות יוצרת אינטימיות, חלוקה לתחומי עניין רלוונטיים, העלאת עוקבים באינסטגרם ובנוסף, מאפשרת לעסקים רבים להגיע לקהל יעד מדויק יותר עבורם.

איך קבוצות וקהילות יכולות לתרום לקידום העמוד העסקי בדגש על העלאת עוקבים באינסטגרם?

הבסיס לקבוצות השונות, הוא נושא השיתוף. דרך שיתוף בחוויות, דעות, תמונות, מוצרים ופוסטים!
כל קבוצה לפי הנושא שלה ומה שמחבר בין חבריה.

לשתף זה נחמד אבל איך לוקחים קבוצת פייסבוק או קהילה ובעזרתה מקדמים עמוד אינסטגרם?

ישנן שתי אפשרויות לחבר בין קבוצות וקהילות לעמוד עסקי באינסטגרם:

1. קבוצות בנושאים רלוונטיים לעסק או לבלוג:

ניקח לדוגמא עמוד אינסטגרם עבור מעצבת תכשיטים. בכדי לשתף פוסטים של העמוד הזה או באופן כללי את העמוד עצמו למען העלאת עוקבים באינסטגרם, צריך להיכנס לקבוצות שבהן יחפשו מבצעים על תכשיטים, עבודות יד, יצירה מקומית, נשים יוצרות, נשים עצמאיות ועוד נושאים המתקשרים לתחומי העניין והחברים והחברות שבקבוצה עשויים להוות קהל יעד רלוונטי.
ניתן לשתף פוסטים שעולים באינסטגרם בקבוצה, לשתף מבצעים, פעילויות ואפילו ליצור שיתופי פעולה עם עוד עמודים דומים.
חשוב לשים לב לחוקי כל קבוצה, לשרשורים ייעודיים לפרסום ולא להיות שיווקיים מידי – הרי זו קהילה אחרי הכל.

2. קבוצות ייעודיות לאינסטגרם:

ישנן מספר לא מבוטל של קבוצות בפייסבוק שמטרתן הוא קידום והדדיות באינסטגרם. קהילות אלו עשירות במידע, בחברים, עסקים ובלוגרים שהבסיס המשותף לכולם הוא – העלאת עוקבים באינסטגרם ושדרוג העמוד.
בקבוצות מהסוג הזה תוכלו למצוא מגוון פעילויות המשלבות את הקבוצה בפייסבוק עם עמוד האינסטגרם.
תהנו שיתופי מידע וחידושים דרך הרצאות, לייבים ופוסטים של אנשי מקצוע שמרכז העשייה שלהם הוא באינסטגרם.
כל הפעילות הקהילתית הזו מובילה להרבה חשיפה שמובילה לדובדבן שבקצפת – העלאת עוקבים באינסטגרם.

העלאת עוקבים באינסטגרם

האם ישנה קהילתיות באינסטגרם בלבד?

ישנה קהילתיות באינסטגרם ללא קשר לקבוצות בפייסבוק! בטח!
הקהילתיות באינסטגרם מתבטאת בשיתופי פעולה בין עמודים, שיתופים והמלצות בסטורי, קרדיטים ליוצרים ועסקים והמנהג המוכר – עוקב על עוקב.
בעל עסק עוקב אחריך? תוכל לפרגן לו בעוקב ולעוד תמונות שפרסם בעמוד שלו, תזכה בעוקב חדש וגם בהדדיות ופרגון במהלך הדרך.

חשוב לשים לב! המשמעות האמיתית של קהילתיות באינסטגרם היא לנצל את הפלטפורמות שצוינו עד כה כדי ליצור קהילה וקהל נאמן ופעיל בעמוד האינסטגרם, קהל אותנטי שיגיב לסטוריז, יפרגן לתמונות שעולות ואף יהפוך להיות לקוח נאמן לעסק שלכם.
עסק המפרגן לעסק נוסף, פוסטים מפרגנים בקבוצות פייסבוק, המלצות ואפילו שיתופי פעולה שיוצאים מגבולות הרשת החברתית לחיים עצמם באירועים מיוחדים או יום צילום ופרוייקטים מיוחדים – כל אלו מגבירים חשיפה, העלאת עוקבים באינסטגרם אך מעבר לכך הם מזינים עסקים בידע, יצירתיות ופרגון הדיי עמוק ואמיתי!

העלאת עוקבים באינסטגרם אפשרית ויעילה דרך קהילות ויש לדרך זו גם הרבה ערך מוסף כמו הכרת בעלי עסקים חדשים ויצירת פרוייקטים משותפים, אך חשוב לזכור שהבסיס לעמוד האינסטגרם הוא תוכן איכותי, תמונות טובות הקשורות לתוכן ותפעול נכון של העמוד.

השילוב בין התוכן והקהילתיות הוא שילוב מנצח שיביא תוצאות נהדרות, העלאת עוקבים באינסטגרם, חשיפה אותנטית ולקוחות חדשים וטובים!

אהבתם ? שתפו את הכתבה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
בואו נדבר!

רוצים להפוך את עמוד האינסטגרם העסקי שלכם לדבר החם הבא? השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם